1

En kväll hos Tina & Rasmus

Så, nu är kaffekokaren på plats och alla vänner är hjärtligt välkomna
på en kopp kaffe när som helst jag är där, (ja, ni andra oxå )på mom.

Fick städat och målat en hel del igår på mom,
dessutom räfsa/mossrev jag gräsmattan och barnen fyllde
trädgårdavfallstunnan.

plockade vitsippor när vi var i Enet

Christer körde Dana och de andra tjejerna till Klara i Åstorp,
de skulle ha innebandyavslutning.
Rasmus gick hem till Ralle Lauritsen, och sov över där i natt.
Vi andra gjorde oss i ordning

för att cykla till Tina och Rasmus
Jag har inte sett Mika sedan hon var riktigt liten

hon är en sån söt liten docka !
Tyvärr sabba Monica hennes kväll genom att plocka upp henne.
Ja, hon började ifs gråta när hon såg mej oxå...,
så hon fick gå och lägga sej.


Rasmus hade dukat fint,
eller om det kan ha varit Tina som duka, fint var det iaf!
Bubbel till fördrink - tycker vi om!
Supergod förrätt

havskräfta !
Huvudrätten var kanongod

Rullad med vitlök-& baconröra,potatis med chevré,hallomisallad och så vitlök...

vit chokladkaka med hallonsås - fantastiskt god!

Lucas med tandvärk och allergi-känning

såklart åkte ukulelarna fram när Christer och Rasmus träffas

Fidde och Ellinor

Monica och Julia, Tina på ett hörn
Toppen kväll med god mat, trevligt sällskap, mycket skratt och mycket wihskey!
Tack Tina och Rasmus!

Kommentarer:

1 Monica:

skriven

Ja, jag får nog ta på mig det med Mika! Hon var väldigt nöjd fram till dess... Och ja, mycket whiskey fick ni nog i er, rättså glad att jag körde (än om jag inte är så jävla rolig om jag inte dricker som nån du är gift med sa...)Ha det gott! Kram

Kommentera här: