0

musuppfödning

Jodå det blev kvällsmat och hemmagjord potatismos med stekt prinskorv.
Sen fick Tekla ha sin runda och sen räfsade jag gräsmattan och rabatten mot Jvng.sidan,

bättre än innan...
samtidigt som jag packade ut en del massagegrejor i bilen.
Till gymet och tömde bilen,
tillbaka hem och bytade om till innebandykläder.
Körde till Åstorp försökte träna lite med Oldladies.

Elina räknas som liten tös i sällskapet...

Tyvärr gick lår"skadan" upp nästan direkt, så jag var rätt försiktig.
Det gör rätt ont och jag måste hinna läka och bli stark till söndag då vi
spelar cup i Förslöv. Kommer att bli mycket massage,spikmatta och 
lite tigerbalsam- mest för att det luktar så gott!

Precis efter ett mål
Dana och Rosanna kom dit från Sporthallen där de varit på avslutning.
Packade ihop oss, bestämde lite inför söndagen och sedan körde vi hem.

Plocka lite, diska och  gick en liten runda med hunden.
Christer hade varit och fått några möss till Zorra, men i  själva verket
var det en massa möss som Lucas skulle ha på sitt rum...
Än är inte sista ordet sagt om den saken!

Just nu tar jag inga strider för jag hör hur det kallar uppifrån sängen
(de e inte Christer).

Sov gott  L8

Kommentera här: