1

Marie

Lämnade Christer hemma med sin packning tog tulpanerna med
till Helsingborg. Smuggla in dem på sjukhuset, och till Marie som legat inlagd
sedan måndags med en varböld i magen... Fick henne att lova att sluta
dra på sej en massa skit, det här är sista!

Mådde bättre idag, hon har vilat upp sej några dagar nu.
Tulpanerna fick jag snällt ta med hem igen...
Men min laptop fick stanna, så jag tror Maries helg på sjukhuset är räddad!
Ni ser själva så lycklig hon ser ut!!
Just nu undrar jag väldigt hur det gick i eftermiddags ?
Lite över två var jag tvungen att sticka, men Marie fick besök
av någon med vit rock just då, så det gjorde nog inte så mycket.

Pratade med Lucas  kl. 14.36, han slutar skolan 14.00och detta hade han hunnit.
Gått hem, kissat Tekla, tömt diskmaskinen, duschat och var på väg in till Petra
för att höra om de hade en akuttid till honom! Ibland blir man förstummad!

Körde till Maxi och handla mat, skulle till Ikea men tiden räckte inte till.
(tyckte Marie var viktigare än ljus och bringare...)
Köpte färdiggrillad kyckling till Dana Lucas och mej.

Förra gången jag handla på maxi(Ängelholm), så tänkte jag
måste vara nära en avstämning nu och mycket riktigt, nu kom den.
Så tokigt det är, jag vet att jag är noga hela tiden och skulle inte få för mej
att snatta något medvetet, ändå står man och är orolig hela tiden
man packar upp varorna.Men även denna gången var allt ok,
så nu dröjer det nog några månader till innan de kollar mej.

Hem till en snygg kille

nyklippt
Jag är en mycket stolt mamma ! -Ja, det bör du vara svarade Lucas.
Packade upp matvarorna samtidigt som jag gjorde pommes i fritösen.
Snabb kvällsmat(och inte så nyttig i heller, även om vi hade tomat och gurka till)
innan jag körde vidare.

Vill meddela att Marie fixa sin lobotomi bra som hon skrev till mej på "fejjan".

Puss och Kram  L8


















Kommentarer:

1 marie:

skriven

Ha vilken rolig bild, tur jag ligger på sjukhus annars hade dom nog lagt in mig, cpr har sjunkt till 138 från 200 så nu börjar det rätta till sig hoppas jag, men jag har fortfarande ont men det ska väl oxå gå över

kram marie

Kommentera här: