0

Limbokungen


Packa träningsväskan, och körde till Klippan.
Annalena bestämde att vi inte skulle hålla pass i kväll.
Så jag tänkte köra hem till barnen, men hade turen att stöta på
Mr Fitness i personalrummet.

låter bilden tala för sej själv...
Kul, länge sedan vi sågs och pratade.

Sen körde jag hem. Lucas var redan på disco och Dana gjorde sej i ordning.
Tog med Tekla till Maglaby kärr, blev en långrunda där.

kopplet är på!
Helt underbar kväll, ljummet och fåglarna sjöng!

äntligen kan man bada,   kopplet...

ljuvligt!
Ögontjänare jag är...
Två gånger släppte jag lös hunden, kollade noga innan så det var
tomt på både människor och djur.
Även om jag har flexikoppel så har hon bara åtta meter att springa på
och hon har varit lös hela vintern. Var gång linan var slut, tittade hon på mej som
-va har jag nu gjort? Kan säga att när hon blev lös, så sprang hon
som galning fram och tillbaka,men hela tiden runt mej,
för att visa att jag kan vara kvar bara jag får springa av mej.

Hemma igen fick låren tio minuter på spikmattan, sen gick vi för att hämta Lucas på gården.

Leker starwars,
men innan så fråga han om tjejen ville dansa
tryckare med honom.Det vågade hon inte.
Däremot så vann han limbon igen och fick fribiljett till nästa disco.
Dana är på disco nu och ska sova över hos Albin med resten av gänget.

Nu ska jag dammsuga nedanvåningn, sen  i säng.
Är så trött och inte blir det sovmorgon i morgon i heller!

Tack själv, Marie!


Tack och gonatt  L8

Kommentera här: