2

bokföring

NU ÄNTLIGEN, fick jag tummarna loss,
och Ågren försvann:
Bokföringen är gjord ett par veckor försenad
 - men gjord!
Jag tycker verkligen det är skitjobbigt med siffror,
vet inte riktigt varför men min hjärnas försvar mot siffror är
standby... Krävs rätt många omstart innan den fungerar igen!
Tror att Lucas oxå snart har gått om mej i matten! 
Ja ja, jag är bra på att träna i alla fall!!!

jag som älskar att ha ordning på papperna...
men så fort det ska räknas förvandlas allt till kaos !
Sätta in papperna är kul så nu blir allt roligare.

Ärligt talat så har jag aldrig fått(eller tagit) lära mej bokföring,så jag gissar mest,
men med hjälp av Christer(som heller aldrig lärt sej bokföring...).
Hoppas nu på att jag slipper böter för försening igen...

Ha en fantastisk dag ! Jag lovar att min komer att bli bra nu!

Köss  L8

Kommentarer:

1 marie:

skriven

Lotta,



Ett stort tips är att köp dig ett bokföringsprogram på visma det nog med ett 500 program så ska jag visa dig att det är mycket lättare, men du behöver nog med faktureringsprogram eller du skriva fakturorna i exel, då behöver du inte räkna ut moms det gör programmet, det är värdelös att köra för hand, ett litet fel så får du räkna om allt för att hitta det



Kram Marie

2 marie:

skriven

Hej Lotta,



Här kommer en länk till enskild firma som kan passa dig



http://www.vismaspcs.se/produkter/bokforingsprogram/visma-enskild-firma

Kommentera här: