1

Tatuering

Idag har jag jobbat den sista dag-turen i Ängelholm,
även den blev händelserik och full med arbete!

Körde hem när jag slutat, för att lite sur på barnen...
Jag lämnade en stor tydlig lapp på köksbordet i morse
till dem ,där det stod vars en uppgift till dem som de skulle
fixa innan jag kom hem.
Dana hade nog gjort lite som jag tyvärr inte såg, men killarna
hade inte gjort vad de skulle. Toksur på dem.
Dessutom så hade Lucas mixtrat med en cykel i em, i ren ilska,
och istf att slåss.
Vet inte, det hade kanske varit bättre med ett blåmärke?
Nä, det tycker jag såklart inte.

I vilket fall i eftermiddag har jag masserat tre stycken och
inte fyra som jag hade skrivit upp...
Många har sagt till mej innan och snart får jag nog börja debitera
uteblivna kunder. . .

Ha ha i vilket fall ... så frågade jag sist jag masserade en tjej
om jag fick fota hennes tatuering för jag tycker den är
häftig,snygg,söt, annorlunda,vacker och den säger SÅ mycket.

visst är den vacker!

Ha de gott,  hörs senare  L8

Kommentarer:

1 madde:

skriven

väldigt ;)

Kommentera här: