0

Stretcha - alltid !

Precis som de andra dagarna denna veckan
så började jag i Ängelholm, och idag så jobbade jag tiden ut!

Hade en stund över och då är det bra att rensa ..inte handväskan...
 utan resväskan från skräp och gamla kvitton. Ha, hittade sand från Åhus...
Det var ett tag sedan jag var så djupt i  den väskan!

Hem till ett tomt hus(förutom Tekla) och la mej på spikmattan i tjugo minuter.
Bort med tvätt och grejor till gymet. Hade tre massager varav den ena var
dubbelbokad... Förlåt syrran!! Får gottgöra det sen!


liten men tapper skara idag !
Extra tappra fick de vara när deras instruktör inte lever som hon lär!!!
Alltså efter löpningen igår var jag så ivrig att veta hur långt jag sprungit
så när jag äntligen blev färdig att stretcha var jag kall, så det var ju ändå
inte lönt...
 Men se det hade det varit kan jag säga idag! För mitt i passet så sa min VAD
- pang!! Efter det kunde jag knappt stödja på foten.
Ja, så nu haltar jag fram men har verkligen lärt mej att STRETCHA efter
jag sprungit i fortsättningen! - ALLTID !
Nu gäller det att vila, massera och få igång vaden igen så fort som möjligt.
Skit oxå!!
Den enda fördelen jag kan hitta är att jag inte ska gå omkring i Ä-holm
i morgon - klen tröst.

Men.. tack och god natt så hörs vi!!  L8

Kommentera här: