0

Kultur i Natur - Fredag

Var i behov av sovmorgon , så jag gick upp med
Christer när han skulle tilll jobbet.... ha ha.
Var och mätte väggar och annat på gymet,
tvätta, plocka och försökte komma överrens
med barnen om höstens sysslor och städschema....

Dana och jag körde till Röstånga vid fyra tiden,
då var Rasmus på väg till Hässleholm för parkou-träning
och Lucas cyklade rundor med Carl
(sover över hos honom oxå i natt).

Dana fick ingen t-shirt men väl en klister-lapp med "hyr-köp" på

en försenad present, snyggt badlakan och en necessär, Dana blev väldigt
glad för då slipper hon sin gamla blommiga...

Vädret var trevligare ikväll, än igår för då hade det
verkligen vräkt regn över publiken, och Tina tyckte
att det var väldigt stämningsfullt med alla blixtarna till
"Phantom of the opera"!

Vi hade väldigt roligt vid biljett-kontrollen i kväll,
och ett tag började jag t.o.m gråta av skratt!
Trevlig publik i kväll - oxå.

Så här mycket folk stod/satt redan och väntade vid insläppet kl. 16.30
alltså en timme innan de får gå in  och tre timmar innan konserten...
Men de har alla trevligt, tror och hoppas jag.

Vackra syster Tina(hon är lite svårfångad på bild)

Här rors artisterna ut till scenen

Birgitta visar hur publiken bör visa upp sina stämplar för oss...

Den magiska scen - det verkligen vackert både att se och höra!

Tack för att jag får vara en del av det!
Dana och jag körde hem vid 22 och fortsatte direkt till Helsinborg där Rasmus
hade fortsatt sin träning utomhus efter inomhus-träningen i Hässleholm,
tillsammans med två andra killar. Jag träffade en av dem, David ,
mycket trevlig 19-årig kille. Det är ju såklart alltid skönt att veta
vilka människor umgås med, kul att se hur Rasmus uppträdde sej också
- jag är mycket förvånad och väldigt nöjd!!

Ha det gott!  L8

Kommentera här: