0

Stjärnfall


 
jag är inte så nöjd med bilderna...
Idag så fyller både Amelie och Poppe år och båda blir 38 år.
Stort grattis till er båda!

Snälla Annika stod nere i källaren och måla väggar en andra gång,
medan jag stod uppe och masserade.
Äntligen har jag beställt maskinerna  "på riktigt", och så har jag
möblerat om så snart är vänt-rummet klart.
Känns superbra!

Höll "skumbox"pass i kväll med kanonkämpande tjejer - Härligt!
Packade ihop till massage i morgon, rulla handdukar och fixa lite till
innan jag gick hem och åt flingor!

Såg ett stjärnfall när jag tog kvällsrundan med Tekla,
 ha ha, gissa vad jag önskade...

Huset är fullt av ungdomar som vanligt, de spelar på Lucas Wii rallybana.
Så länge de sköter sej och och har kul så får de mer än gärna vara här!

Nu mina vänner, nu kallar sängen
Önskar er alla en god natt!  Puss L8

Kommentera här: