0

Stark kropp!

Jag tror på att inte klema bort sej (eller andra!),
bit ihop om det gör ont eller tryck ännu hårdare
så försvinner det snart!
SÅ sköter jag min kropp när den inte fungerar som den ska,
(ok, det var mitt egna fel att jag ramlade och "skadade mej").
Men med  tanke på att jag tar hand om mej annars, så ska den funka.

I dag är jag stolt över min kropp(jaja det är jag oftast),
för trots att jag knäckte till sternum i morse
så att jag höll på att skrika rätt ut och trots att jag fått rejäl
stukning på två fingrar och hyfsade skrapsår på två,
så har jag städat en hel del på gymmet, masserat fem personer idag
och hållt ett box-pass.
Jag kanske inte var den mest aktiva instruktören på just det passet
men jag höll igång hela tiden(utan att boxas).
Slutklämmen: jag kan böja fingrarna mer än jag kunde i morse
och har inte alls så ont nu i kväll!


               

Jag var inte ensam om att städa, för det dök upp två duktiga tjejer
som först var sugna på fika och sedan blev de sugna på att skura golv!

Rosanna och Dana var jätteduktiga och fick nästan bort fläckarna !
Tack tjejer, ni är nästan lika bra på att städa som på fotboll...

TACK för en bra dag, hoppas natten blir lika bra!
God natt och sov gott när ni kommer dit!  L8

Kommentera här: