0

After beach-party

Bjarne (och Ingela såklart!) hade inflyttningsfest igår,
fantastiskt rolig hela kvällen!Men det "började" här hemma
Fixa lite till , Christer var på väg hem från nerdmässan

Fidde,Monica,Lasse,Elina osså jag
Det var ju afterbeach - men där är jag ju så  sällan och oftast när jag är där
så är det höst och vinter - mössa,vantar och halsduk passar bra då
och jag lovar att det passade bra i går kväll!
Vi gick inom ...
   
Inger        och    Johan               

och gick tillsammans vidare till
   
Fest-trädgården!          vi samlas                      framför baren...

vår snygga värdinna !


mingelbilder
   
Gunnar              Gren                  Christer                  Rasmus

Christer lyckades få till sin underbara Brasilianska regnbågsfriyr igen!

en annan fördel med mössa var att jag funderade inte ens på mitt hår!
   
drinklista i baren          Kenneth Becke   en annan inflyttningspresent
Vi delades in i lag och gav oss ut på en liten tipsrunda - vi vann inte...

men vi var snyggast!
   
fler mingelbilder

värdparet, läste upp svaren och vinnarna.
SEN dansade vi/jag... på gräsmattan. Rickard Jinert hette DJn,
det var han som spelade på loppisfesten oxå,
GRYMT bra , mycket blandat och snygga övergångar.
Ibland regnade det för mycket och då hamnar man lätt i baren...

så här snygga var mina skor när jag kom hem - men det var det värt!!
Vi gick sent, var i säng vid tre-tiden, men såg idag att Ingela och.....
hör och häpna, GUNNAR GREN stängde baren kl. 04...

TACK Ingela och Bjarne ! Bjarne välkommen till Kvidinge...

Kommentera här: