0

Annandag Jul

Jag mådde oförskämt bra när jag vaknade,
 gick ut och skottade med Tekla sedan gick vi skogsrundan igen,
fast vi kom inte så långt denna gången utan hon satte sej snabbt
sedan la hon sej demostrativt ner för att vänta på mej!

inte så kallt
När jag kom in igen åt vi alla frukost tillsammans, sedan bäddade vi upp
och packade ihop våra saker. Halv ett kom vi iväg

 mycket snö


Väldigt blandat väder på vägen ner,

vissa ställen var det blå himmel och hyfsat torrt på vägarna

och vissa ställen snöade det och mycket modd på vägen.

förbi "Brahe hus"


Vi skiftades om att köra och tog det lugnt och kvart i sex var vi hemma.
Jag gick med Tekla bort och kollade gymmet. Duschade och kröp ner
framför tvn för att kolla film: "Inception", jag sov såklart...

Borta bra... gott att vara i sin egna säng.
Kram L8

Kommentera här: