2

Cirkelträning

Vad jag önskar att jag hade haft kameran med i kväll,
ny övning som kallas "Grodan Boll"! Vi har ju redan
Dennis "Grodan kryss" uppe på gymmet men ikväll uppfanns
Nettans Grodan Boll där nere i salen. Härliga skratt!
Ställde in Jamdan för få deltagare, men så hann jag prata
lite i stället !

Längtar hit, i detta vädret !

Körde och hämtade Jonte och Dana i Åstorp och de hade haft
jätteroligt med klassen. Dana har två fantastiska klasslärare,
de hade lägervecka (de kanske alla klasser hade?) i somras
och idag så var de här två killarna som är deras lärare med
klassen och lagade tacos  i hemkunskapssalen tillsammans
med klassen som de sedan åt där. Jag har inte riktigt koll vad de gjorde
efteråt men de avslutade med dunkgömme i hela skolan,
där lärarna var dunkare! De heter Robin Lindkrantz och
Stefan Lindekrantz - och de är inte ens släkt! Ungarna är helnöjda med dem!!!

Körde och tankade bilen innan jag körde hem Jonte och sedan till gymmet
för att packa Bengta och handdukar. Det piper/skriker fortfarande i
entrédörren, nog inget jobbigt ljud.
Dessutom tar det en stund extra innan tagen fattar att
man vill låsa upp och komma in...lite trött på det oxå.

Ja ja Dana och körde hem och jag tog med Tekla på kvällspromenaden
- de e kallt nu!!! speciellt när det blåser på cykelstigen!!

Nu är det dags för sängen ska upp tidigt i morgon oxå.
Tack och gonatt !

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Grodan boll!! De låter intressant ;)..

Stefan har jag med haft som lärare på min tid :D haha, superbra!

2 Annika:

skriven

Så i solen sitter jag om några månader, ska bli gott.....! Kram

Kommentera här: