0

Lördagsmorgon

blev inte mycket till sovmorgon idag inte!
Christer fick sms kl.8 att Lucaas skulle spela fotbollscup
i klippan, så de två körde dit. Sedan hämtade han Dana hos Emmy.
Jag började städa och röja för vi skulle fått golvet slipat i tv-rummet.
En kvart efter sliparen skulle varit här, fick Christer sms att han inte kom...
Så har vi ett tomt rum, och en jäkla oordning  i övriga utrymmen !
Jag och Dana körde till Väla  (igen - ännu mer avsky!),
en lördagsmorgon i december . Men skjut mej!!!
Inga vinterskor/kängor/stövlar dög åt Dana så hon får gå med
sommarskorna hela vintern. -Säg inte att vi inte har försökt i alla fall!
Handla mat på Maxi på hem vägen.

vår adventsstake i år
Hemma igen så öppnade jag för solkund, lämnade
(äntligen fick jag tummarna loss!) jag tillbaka boxhanddskar och mitsarna
som jag lånat. Tillbaka hem och åt middag, Christer körde Lucas till
innebandymatch i Åstorp... Jodå de är rätt så aktiva barnen!
Ska vara klar med en hel massa om 65 minuter - nu MÅSTE jag städa!!!

Kommentera här: