0

Nu är jag tillbaks!

Julaftonsmorgon gick jag upp 05.30!
Gick en runda med Tekla bort för att tända upp 
gymmet och för att hunden behövde en lite längre runda
med tanke på att hon skulle sitta med oss länge i bilen senare.
Väckte familjen och åt frukost och packade in oss alla i
bilen tillsammans med en massa julklappar och
Lucas sängkläder (hans pyjamas alltså!)
Vi körde inom Eket och Christer fixade lite på sitt jobb
innan han kunde hålla jul "på riktigt".

E4:an mot Nyköping
Stannade till i Jönköping för mat på McD och en kissepaus för Tekla.
Jag hade köpt lösnaglar som jag tryckte på plats under bilfärden.

mycket trevligare än de var "au naturelle"
Jag hoppade av bilen en bit innan vi var framme till sammans med Tekla,
för att hon skulle få rasta av sej och det värsta "tjo och tjimmet" var över
innan hon kom in och skulle hålla sej lugn.

vi kom upp lagom till "Kalle och hans vänner"

Teklas plats första dygnet, vilket funkade mycket bra för oss alla !

den fina kungsgranen

julklappsleken innan
Tomten kom
  
Rasmus,                    Dana,                          Lucas,
  
Felix,                         Linus,                         Alex        och                

Fanny

julklappsöppning!
Jättetrevligt, mysigt och riktigt juligt. Det enda som var synd var att
Per inte kunde hålla sej...

nädå, han torkar upp på golvet efter tomtens blöta skor! ha ha!

Tack för julklappar, presenter och  allt annat!

Kram  L8

Kommentera här: