2

Musikhjälpen

Sen kväll - tidig morgon, det märks vid slutet av dagen!
Var uppe tidigt för att duscha,gå med Tekla, äta frukost,
hämta Bengta och kört till jobbet innan någon av de andra
i familjen ens vaknat.
Åtta massager i rad med en liten paus i mitten. Sedan körde jag
och Christer för att luncha på Woodlands. Tur vi har den stunden
varannan vecka så vi hinner uppdatera varandra om våra liv...
Lucas fröken ringde och frågade om Lucas skolkade eller var sjuk på
riktigt, för han var inte sjukanmäld... (Ja, jag var ju inte hemma när
de andra gick upp, och jag lät inte honom stanna hemma !)
Men jag ringde och sjukanmälde honom i "efterskott", Christer
hade smsat till mej att Lucas skulle vara hemma för han var sämre i sin hals.

Hemma igen fixade jag något till Lucas att äta och tog en snabbrunda
med Tekla, efter det bort till gymmet. Packade upp Bengta och fixade med tvätten
innan jag började massera igen.
Hade tre massager innan det var dags för cirkelpasset.
Hade en go runda med tjejerna!
Tror på träningsvärk denna veckan oxå!
Upp och fixade med tvätt och "plocka" lite innan jag körde hem och åt kvällsmat.

Vi behöver lite hjälp

Mest gillar han grillkorv men det börjar bli jobbigt.
Kanske kan nån ge oss tips om skötsel osv
Vi hittade honom bland de vandrande pinnarna och vet inte riktig hur vi ska göra...

Har änglaljuset tänt och sitter och myser till Musikhjälpen.

SMS 72999 för att önska en låt och skänka pengar !
Blev så kär i Jason-Timbuktu förra året när han var med där,
eller i hans intellekt och hans röst, tror jag det är...
2008 så var vi (mina systrar och jag) "förband" till honom, på Stationshuset
i Röstånga, när han/vi gjorde en välgörenhets grej för ett barnhem i Tanzania.
Vi tre systrar dansade Afrikanskt, innan
Timbuktu och hans band gick upp på scenen för att spela
 - väldigt bra dessutom!
(Däremot fick vi aldrig någon backstage-chans att träffa honom...)

Så nu ska vi släcka ner gymmet och packa till i morgon, Tekla och jag.

Kommentarer:

1 evajoh:

skriven

Wow, vad häftigt en liten drake.!

Kommer in nån dag och kollar den :)

Kram

Eva granne

2 marie:

skriven

fan vad fräck, var har ni köp denna?

Kommentera här: