0

Inte många pauser inte!

Tack Anna-Karin!

Vilken härlig dag det varit idag! Underbart väder!!!

Hade ännu en date med Micke från låshuset och nu så tror vi allt ska fungera...
Skottade snö så det stod härliga till på parkeringen vid gymmet, sedan
körde jag hem för en snabbdusch och vidare till Klippan för att klippa håret.
Tillbaka till gymmet och städade över hela markplan, med hjälp av Jenny.
Hemma igen vid halv tre åt middag samtidigt som jag försökte få in tre
låtar Combat till kvällen.
En snabbrunda tillbaka till gymmet och sedan gjorde jag kvällsmat till
familjen, när de åt  tränade jag vidare och sedan körde jag till Klippan
och höll Combaten för en liten liten skara ! Hade Emelia på scenen att köra en låt,
vilket hon klarade alldeles ypperligt!

samma motiv men inte samma foto...
Vi två gick igenom lite till efter passet, sedan duschade jag och körde
ännu en gång till gymmet.
Sålde kort, fixade med tvätten och släckte ner.
Tog ut Tekla direkt när jag kom hem - stackars henne, inte mycket extra
kärlek nu inte men om någon dag får jag mer tid för henne igen!
Nu har jag skrivit klart och tackat så många jag hunnit och orkat på"fejjan",
dags att sova ! Tack för en härlig dag och gonatt !

Kommentera här: