0

Lång dag

Det funkade inte så bra med blåslampa varken
på barnen eller mej själv! Städade till mina djur -behövdes!
Sedan skull jag mata Zorra med möss - gick inte så bra.
försöte värma henne vid kaminen
Tror att ormen är för kall och trött så fastän mössen var
framme och lukta/pussa henne på nosen och hon var på hugget,
så kunde hon inte få fatt i dem. Sedan försökte de rymma genom
ett litet hål i väggen som jag aldrig sett innan ! 
Fick gjort lite i alla fall innan jag stack till gymmet för en
genomgång av övningar. Till ett "projekt"  från Lund - jättespännande!
Fick reda på lite nytt som ska komma ut ang hälsa och träning,
återkommer när jag vet mer - vilket jag ser fram emot!!
Fixade lite mer med presentkort och med mina låsbrickor-
fick dessutom hjälp av en expert så NU kanske det kan fungera...

Vissa börjar förstå att matte och räkna inte är min starkaste sida...

"vissa" är då Eva Johansson -granne, som jag fick en kulram av!
Tack Eva - en sån har jag behövt länge nu!

Ett litet klipp på youtube med Rasmus träningsläger på Lingvallen.
http://www.youtube.com/watch?v=maJLcgBBukA&feature=player_embedded
Rasmus har en grön tröja på sej i början och i slutet hänger han i
räck med svart tröja och gör volt ner från räcket. De är alla superduktiga!

Hade en massage innan jag körde Dana till Åstorp och samling innan match.
Hem tvätta, fixade med Tekla och plocka med killarna till matchen.
Idag var hon väldigt nära att göra mål , men det gick inte hela vägen..
Däremot satte Sofia, Emmy och Emma och Frida fyra snygga mål.
Det var nära att Filippa kunde hålla nollan, fast ett litet mål kunde de ju
ge andra laget som var Munka Ljungby.

Dana kämpar om bollen                                       foto: Roger Nielsen
från www.akibs.se

seger igen och en tredje plats i serien!
Vi beställde faktiskt kebab från "Ludan", som vi åt snabbt.
Sedan körde jag till Eket för att hämta min käre man.

Som tyvärr bara var go ett litet tag innan jag fick en blåsning
för jag inte köpt en tandkräm som han tycker om ( behöver jag påpeka
att han inte var helt nykter...).
Nu är de alla i säng och jag är på väg !

Kommentera här: