0

Vacker morgon

Jag är nog lite tävlingsmänniska ...
Men jag tävlar nästan bara mot mej själv
(ja förutom i simbassängen men mina motståndare
vet inte om att de är med då...), jag fick för mej att till
årsskiftet skulle jag ha 100 bloggläsare/dag.
Men det är en liten bit kvar till 100 och inte så många
dagar kvar att "ragga" läsare på, så då ändrar jag lite på
tävlingen och ska komma upp i 700 inlägg i stället...

Eket by och kyrka
Följde med Christer och lämnade av honom vid hans jobb i morse.
När jag körde ut på motorvägen från Eket visade termometern -23 grader!
Kallast i Sverige i natt var Idre med -36 grader, sa de på radion...

Det är så vackert med snön fullmånen att jag blir alldeles tagen.

Jag tycker att det är sagolikt!

Kvidinge kyrka
Nu ska jag plocka fram "brännaren" för att ha den redo till barnen när
de ska hjälpa till och städa huset...

Ha en underbar dag och njut av allt det vackra och ska ni vara ute - glöm inte
termostatbyxor, mössa, halsduk och vantar!!!

Kommentera här: