0

ny soffa

Började dagen med en massage sedan några gymgenomgångar,
fler massager och  efter det hem för att äta middag
med Christer och Lucas, spagetti med ost-broccoli-blomkål-sås
Supergott!!
Dana var i Åstorp för att kolla innebandymatcher på film.

Rasmus var i Hässleholm med sitt "parkour-gäng",
är så enormt glad för hans skull att han äntligen har hittat likasinnade
att umgås med, för att bada på badhuset där.

När vi hade ätit körde jag till Center Syd för att byta till en annan
storlek på den skitsnygga klänningen jag fick i "föllsepresent".
Fick köpt lite kontorsmaterial till gymmet, och ett par jeans på
"Märkeskompaniet".
På vägen tillbaka körde jag inom Helsingborg
för att först tanka gas sedan tanka bensin och tvätta av den enormt
skitiga bilen, under tankningarna förde jag sopor från golv till tunna !

Christer var i Ekeby och hämtade en soffa !

just nu ser det ut så här i vårt tv-rum
Hade fler massager och efter det ett skumbox-pass - ett häftigt sådant !
Det glödde i alla deltagarnas ögon : "-Allt jag ätit under juldagarna
ska bort-NU!" Ja, nog svettades vi allt!

Barnens kusin Cornelia följde med sin mamma till Kvidinge och ska sova hos oss,
någon... några.. nätter!? Ja, hon får vara här så länge hon vill !
När barnen var små så var jag dagmamma till Cornelia samtidigt som
jag var hemma med två av mina egna barn. Hon är min lilla extra tös,
även om hon inte är här så ofta nu för tiden. Det är ungefär tre
månader mella de två tjejerna.

Tekla och sedan sängen !
Tack för idag och en god natt!

Kommentera här: