0

Från 091219

Tänkte lägga upp lite bilder från min 40-årsfest.
Själv är jag väldigt nöjd med den och många av gästerna var nöjda!
Jag tror att alla som ville ha kul, hade det !


Vi började ute i trädgården, i "isbaren". I den fanns det mesta
man kunde värma sej med ! Glögg, lussekatter, apfelkorn, heisse mm


Här minglas, shotas och görs vad det kan för att hålla värmen.
Jag hade en fantastisk tur
(ja ja , jag hade kontaktat hjälpen, från andra sidan såklart !! ha ha)
med vindstilla, -grader, och tillräkligt med snö !
Christer hade byggt en snökanon om det skulle behövas,
men jag fixade det själv !

Min snygge store kille. Eldvakt kvällen till ära !



Fler vackra människor. Bara glada, trevliga och snygga vänner omkring mej !


Middagen serverades i tält ute i trädgården (JÄTTEKALLT !)
Förrätt:Silltartar på grovbröd
Varmrätt:Helstekt vildsvin,ugnsgrillade rotsaker och kantarellsås.
(Tyvärr har jag ingen bild på Sigge som grillade grisen)


Kvällen fortsatte inne i huset, av någon anledning så höll de flesta till
i köket, så gott som hela kvällen. Tur att vi har skaffat oss ett stort kök !
Fast där var plats i resten av huset oxå!


En bild på mej, nära och kära. Och min fina "Ego-tavla"
som Tomas gjort till mej, i bakgrunden .


Två små söta tjejer (och kusiner)som äter tårta(Tinas goda kola-tårta!)
på natten, vid sidan om "dans-golvet"!


Tack Per för fotona !

Kommentera här: