1

Skidåkning

Vi ska inte åka skidor i år, har vi bestämt.
Vid nåt tillfälle tyckte jag att jag inte ens längtade efter skidåkningen,
(som jag alltid brukar på vintern) pga snön och ljuset i skåne denna vintern.
Fast när jag tittar på gamla bilder kan man inget annat än längta !


Malin och jag i Bernkogel, Saalbach


Malin,Patrik och jag i Saalbach


Funf for tee,


Hinter-haag-alm

Ha ha , bara skoja det var ju skidåkningen jag längtade efter!
Det här är ju bara en trevlig bisyssla till åkningen!


Malin, Patrik och L8, Saalbach



Dana på snowboard, Lucas på skidor i Branäs



Patrik och Malin i Bernkogel



Backen i Branäs




Första åket det året !



Kvällsåkning i Branäs


Visst är det underbart med vintersemestrar,
man får motion, frisk luft, after ski och bara har jätteroligt !
Ja ja, får hålla oss till nästa år, men då "måste" vi.

Kommentarer:

1 Christer:

skriven

Det är inte utan att man blir sugen

Kommentera här: