0

Träning

Hemma i Kvidinge, tog Rasmus sej till sin fotbollsträning direkt.
Vi andra gjorde/åt kvällsmat, efter jag gått en runda
med en överlycklig Tekla, som trodde vi hade övergett henne.
Hon har inte varit ensam så många timmar innan (nu blev det nästan 7h).
packade upp, packade nytt och gav mej iväg till combat-träning i Klippan.
Är så glad, en perfekt träningsddag samtidigt
som jag tillbringat mycket tid med barnen.
5 km rask promenad i morse, 1000 m simning i Halmstad
och sist 1h combat så svetten skvätte!
Blev klar med min avgiftningskur i går, så nu är det bara att köra!


kvällens instruktör-Andreas och jag jämför vem som är svettigast

tror att mitt hår vann och hans byxor !


strike a pose

Skönt var det att träna i alla fall !
Hemma igen är huset fullt av ungdomar som tittar på skräckfilm,
de ska sova över här -och det är nog ingen av dem som vill gå hem i kväll,
låter det som!

Kvällsrunda med hunden och sen i säng , ska upp tidigt i morgon,
och det kommer att bli en lång men jätterolig dag då!
Då ska äntligen Christer komma hem, länge sedan han var borta fån mej
en hel vecka.

Gonatt  Puss och kram  L8

Kommentera här: