0

Sköna Söndag

Efter en skön morgonpromenad med Tekla,
kom jag hem till nybakade scones, tycker om helgmornar !
Barnen och Tekla har varit ute vid iglon i omgångar under dagen.


Nu när det frös till igen, kan de klättra på iglon oxå !


Lucas inuti

Hyrde film: Knowing med Nicolas Cage
helt ok , den fick nog 3 av 5 pinnar av Christer !
Har tittat på en del repriser från nattens os, planerat morgondagen,
och grovplanerat hela veckan, för i morgon börjar barnens sportlov.
Och Christer har packat för en vecka...

Hämtade mat i "ludan", till kvällen. Jag beställde räksallad, för f.o.m
ikväll börjar jag leva sundare ! Det har blivit aldeles för mycket godis, vin
och annat mindre nyttigt. Har lagt upp ett mat och tränings-schema
till mej själv, så fram till slutet av Mars blir det nyttigt och roligt igen!
När Christer fyller år ska jag ha nått mitt mål,och vara i den form som jag ska
hålla i hela våren!

Hittade en kul bild, av Rasmus och mej mitt under en match !
Bra träningsform, vi kanske ska utöva det under lovet,
Har någon frågor ang. regler så bör ni kontakta uppfinnaren
Tina Johansson. Skalla, snora ner motståndaren är ok...

Näsbrottning ! Syns att jag har ett bra övertag, va?!

HDSL   L8

Kommentera här: