0

Fredagen

Kvällsposten 9 Juli:
"De är lite veka"
Lika kaxiga(som Football Freaks)är dock
inte grabbarna från Kvidinge IF.
-De är llite veka, så jag tar hit dem till Åhus för att
de ska komma bort från sina mammor, säger
Mammas pojkars tränare Jonas Bresman.
De sju 16-åringarna är glada, trots att de förlorat de
flesta matcherna. Veckan med Åhus Strand beachsoccer
går nämligen ut på mycket mer än vinna.
-Vi är här för att ha roligt och umgås tillsammans.

De slutade som 4:a i B-slutspelen. 

Ha ha , han är för rolig den där Bresman...

När vi (Rasmus,Elin,Dana och jag)packat in våra grejor i bilen, Elin hade
lika mycket packning som vi andra tre tillsammans (hihi)....
så gick vi ner till stranden en sista gång.
Körde hem och inom Röstånga för att fånga upp Lucas.
Gissa om Tekla blev lycklig när vi alla kom hem samtidigt!

Jag hade en fotbehandling på mom.
Ja, det är rätt jag kommer att göra fotbehandlingar där.
Klipper naglar och filar bort förhårdnader och masserar,
men inget vårdande typ behandlingar av vårtor, liktornar och sånt. 
Bara att beställa tid och njuta!

Efteråt körde jag Elin och Dana till Familia, och själv gick jag in på
Maxi för att handla kvällsmat. Det blev att grilla.
Lax, förmarinerat kött och potatisgratäng. Till förrätt blev det kokta majskolvar !
Så länge sedan och gott!

Christer kom hem en stund efter oss från jobbet och då blev det kvällsmat.
efteråt så satte jag mej framför tvn och sov en stund innan jag la mej i sängen...
Tar hårt på krafterna att vara i solen hela dagarna!
 
Christer och några andra killar tar ut Svensson(Wissler) på svensexa idag.
Blir nog bra väder för sådana aktiviteter idag. 

Nu blir det att ta igen det jag missat de här dagarna!

Ha de gott !  L8

Kommentera här: