0

jobb och sömn

Ibland undrar jag själv hur jag är funtad,
men så länge jag fungerar, så får jag hålla på...!!!???
Slutade jobba 07 i morse, försökte messa bort 
dagens  enda kvarvarande massage.

Hem och kröp snabbt ner i sängen men ställde klockan.
Upp efter en timme och bort till mom, för
att massera. Gick hur bra som helst, pigg och måddde bra.
Hem igen och åt frukost med familjen. Kröp ner i sängen
och sov ca tre timmar, ner och åt middag.
Gick upp och slumrade en stund till, sedan duschade jag
och körde till jobbet i Ängelholm(alltså det andra jobbet).
Hela kvällen har flytit på bra och
nu äntligen har jag även span på träningsmaskiner...
En sista runda ut ikväll, sedan ska jag hem till "svärisarna"
för Per fyller 61 år idag!

så här glad blir han då...

Ha en fortsatt trevlig kväll och en god natt ! 
puss puss  L8

Kommentera här: