0

Marina & Johan

Bytade ut barnen mot Marie & Anders i  bilen och vi körde till Ignaberga och
den gamla kyrkan.


Festklädda för bröllop, det är man inte var dag!

Marina Lood och Johan Svensson

Ellinor Larsson - sjöng väldigt vackert!

Nu är de familjen Lood - jättefina alla fyra

Min bordskavaljer(Mark) eldade på sitt vishäfte - två gånger!
Bra med stor näsa och bra luktsinne då, för jag hann släcka innan det tog fyr
"på riktigt".

Amelie och några av gästerna

Gunnar Gren och Anders Jönsson

Mark,Marie och Peter

Totte,jag och Mark

Totte och några andra gäster

klirr i glaset-upp på stolarna...

stampa i golvet - ner under bordet

Jättefina och goda bröllopstårtor(brudparet på toppen är inte ätbart !!!)

bara en liten bit...

Johan glad för Christers tal inte blev längre... eller värre...

Bröllopsvalsen - klarade de bra! - båda två!!


Kvidinge-gänget
   
på dansgolvet

syskonen

Ett fint och trevligt bröllop, som vi alla var glada över att bli bjudna till!
All lycka till familjen Lood i framtiden !

Jag smög ut under kvällen för en powernap i bilen innan jag skulle köra hem,
funka hur bra som helst. Inga problem att hålla mej vaken på natten.
Men väl hemma i sängen fick jag till slut be min käre man vara tyst, för
det hade han problem med då - när jag verkligen behövde sova!

Alla nöjda och glada !
L8

Kommentera här: