0

onsdag 100714

Hade morgon-turen i Ängelholm. Väldigt väl anpassad dag,
med lagom sjukvård,promenad,städ och inköp.
Både gick och cyklade en hel del, svettades men njöt i värmen.
När jag slutade så körde jag inom "Ormar&sånt", för att köpa mat.
2 råttor, 50 minnisyrsor och tjugo stora gräshoppor.

Djuren blev väldigt glada hemma! De äter inte var dag så det är lätt
att det dröjer någon dag extra innan de får mat och då är de hungriga!

Christer håller på med uteplatsen (- inte ett år för tidigt!)
Rasmus och Dana var med kompisar på stranden i Helsingborg
och Lucas bor hos Staffan på badet!

Hade en massage, hem åt lite och träna in en ny låt,
tillbaks till mom för ett skumbox-pass.
Vi var tre tuffa som trotsade värmen och körde som vanligt - Lena och Annalena.
De är ju så jädra gott när det är gjort, de dagarna när det tar emot litegrann.

Hem till Lucas och Christer och såg en film tillsammans

en ok film tycker jag
(även om jag nästan somna när jag inte orkade äta fler popcorn...)

Efteråt gick vi med Tekla alla tre bort om Nilsson´s där hela gänget var samlat
och förde ett härans liv. De tältade på gräsmattan,
med 04.40 kom Dana hemcyklandes så då gav hon väl upp.

Denna dagen kommer att bli lika bra - det väljer jag!!!
Njut !
L8

Kommentera här: