0

Äntligen regn

För ett tag sedan så när jag var och handla på ikea,
så såg jag någon av de här två
    
Annelie A           Stina E
jag kunde inte se vem av dem det var, grejen är
den att Annelie Alahanko är ju lite idol som prima ballerina.
Har varit på dansföreställning med henne och hon är bara så fantastisk!
Medan jag tycker att Stina E är blåst -
för att hon utnämde sej själv som supermamma när hon
ammade sin sexåriga son... dessutom var hon SÅ nöjd med
att han faktiskt fick sova mellan sina föräldrar - i den åldern????
Jag skulle så gärna vilja gå fram och tala om för Annelie, hur
fantastisk jag tycker att hon är (tror att dessa supermänniskor
uppskattar att få höra det från oss vanliga dödliga ibland),
men hade det då varit den andra hade jag kanske blivit tvungen att
fnysa eller nåt - det vill jag ju inte.
Det slutade med att jag inte sa något.
Visst är de lika varandra !

Äntligen så regnar det på riktigt ! Hoppas det gör det hela dagen men
torkarblå himmel upp under kvällen och natten, för klockan 02.30 vill vi ha
blå himmel eller nja, stjärnklart i alla fall .


Tekla ville ha maskerad och klädde ut sej själv till spöke...!!!

Ha en skön dag, njut av regnet för det kommer naturen att göra!

Köss L8

Kommentera här: