0

6 km

Så var man på stranden igen, sista träningen innan Åhus.

Duktiga tjejer!

Filippa har inte ont i fingrarna...

Badet efteråt !
   
Emmy & Dana      + Lollo                + mat på McD

Innan på dagen har jag jobbat i Ä-holm till 14,
hem och fixa lite innan jag stack och massera på mom.
Tillbaka och tvätta. Resten av familjen(inkl. Peter) kom hem i omgångar och
då stack jag ut i spåret. 5 varv i Prästamarken, och då blir det 6 km !
Tungt idag ,tog lite längre tid än vad jag önska, och fortfarande lika sk...
Men jag gjorde det igen och lite till, så skönt!

Igår så hällde Lucas,Dana och Peter upp hyllesaften på flaskor,
så skönt att det blev klart utan mej!



Nu ska jag gå och lägga mej hos min käre man, Rasmus sover redan,
de andra barnen tittar på tv(dvs. Elin,Dana och Lucas) och Peter letar hus på nätet!

God natt  och sov gott !

Kommentera här: