1

20376

står stegräknaren på, och jag längtar efter sängen!
Morgonrundan med Tekla, klockan fem.

fotade min pion-rabatt i morse, visst e den underbar!
Har haft en kanondag på jobbet för det har gått i ett.
När jag slutat kl 15, så körde jag direkt upp och tanka bil nr.2.
Hem och satte alla orkidéer i blöt, plus vattna alla andra blommor i huset.
Vek tvätt, hängde upp nytvättad och satte igång ännu en maskin.
Cyklade bort till gymet, satte blommor i blöt där oxå, rulla handdukar och bädda.
Hade massage mellan 17 och 20.30.
 Hem med handdukarna och i tvättmaskinen.
Christer och andra föräldrar hade match mot P15, föräldrana vann med 3-2 ,
bra jobbat!
Jag och Lucas åt filmjölk till "kvällsmat", efter att alla orkidéer var på plats igen.
 
Långrunda med Tekla, tror att natten slutar med typ 15 "ungdomar",
i tre tält på vår gräsmatta!
Löfte från dem att här ska vara tyst kl.23,... hoppas, hoppas
så jag slipper bli arg.
Fast de brukar sköta sej, när de är här tycker jag.

Tack för en bra dag  och god natt !  L8

Kommentarer:

1 eva:

skriven

De var jätteduktiga Lotta :) Inte ett knyst hördes fast vi hade fönstret öppet//Grannen

Kommentera här: