0

En alldeles lagom onsdag

Har inte  tagit ett enda foto idag, 
och det är väldigt ovanligt!
Var i Ängelholm mellan7.30 och 12, typ.
Alla mina vårdtagare är inlagda av olika anledningar,
så jag fick tjyva åt mej att göra, från de andra och sedan slutade jag tidigt.
Hämtade(köpte) eucalyptus, till Christers pinnar,
sedan var jag inom systemet, köpte inte snaps och öl
som de andra kunderna(och som jag brukar innan midsommar),
men visar senare vad jag köpt. Handla lite mat och mycket nötter
på MAXI och Tasty house. Hem och träna combat-koregrafi,
lika hopplöst var gång jag sätter mej för att "få in stegen"-
jag somnar! Men de satte sej ok i alla fall.

Bort till mom för att massera ett  par timmar,
avslutade dagen med ett skumboxpass.
Skitkul, verkligen! Alla var inne i det, och svetten skvätte!
Då e de som bäst(passen alltså)!

F.o.m nu är jag ledig i några midsommar-dagar! Super !!

Ha de fabulous !  Kram L8

Kommentera här: