0

Så nöjd...

med min dag!
Upp innan klockan fem i morse, (satte igång diskmaskin,
tvättmaskin och torktumlare)gick ca 2 km(över 2000steg)
med Tekla. Duschade, väckte och åt frukost med Rasmus.
Lämnade Rasmus på sitt jobb i Ängelholm, sen var jag i väldigt
god tid till mitt jobb...

Gick omkring i Ängelholm (många steg),och slutade kl.14.

Direkt hem och fångade upp Lucas, körde honom till tandläkaren,
såg bra ut - tack och lov(så han slipper tandställning igen).
Skulle köpa sporttejp till Dana men varken apoteket eller Oj hade nån.
Veckohandla på Oj och sedan körde vi hem och lastade in maten.

Gjorde kyckling-och pastasallad. Bytade om till spring-kläder,
lastade in en massa grejer i bilen, som jag körde och lämnade på gymet.

Bort till Prästamarken och sprang 2,4 km (bara andra gången),
kändes mycket bra !
Snabbt hem och duschade(igen),
satte mej i bilen (efter femton minuter) med Dana och Jonna.
Körde inom IP plockade upp fler tjejer och sedan till Ängelholm (igen).

Lämnade töserna vid Råbocka och sedan körde jag och tankade gas.

Tillbaka och kollade deras strandspel och efter det, deras dopp i havet.

Var hemma vid 20.30, samtidigt kom Christer,Rasmus och Tekla som tagit
Tomarpsrundan.
Skogshungrig, så gott med kycklingsalladen !
Mina situps är klara och stegräknaren står på 20866, hyfsat med tanke på att
den inte var med när jag sprang!

Så, då var ribban lagd för mina nästa två månader...

L8

Kommentera här: