1

Skogs

Denna förmiddagen har jag städat huset!
Äntligen fick jag lite ordning på ytan vilket jag har fått lära mej,
 men egentligen vill jag städa i skåpen och "där ingen ser".
Körde till Ewa Odd och ansa i ansiktet...
Hem och rulla upp håret på spolar (tog tio minuter!),
satte in Tekla i bilen och körde till skogen.

undrar hur många jag skrämde
Mötte två skolklasser, hörde en tjej mumlade nåt om " har inte använts
sedan 2:a världskriget", och det skulle kunna vara hårspolarna hon syftade på....

Favvoblomma i skogen nr 2 är:

skogsstjärna
Hemma igen så fortsatte jag att städa, sedan kom Christer med hamburgare
till oss två från Frazzes - kommer att dröja innan jag äter därifrån igen...
Jag packade och ungarna kom hem från skolan.
Nu äntligen är vi på väg!

Tack Martina, jag ska prova det!
Kan inte på måndag jobbar då - en annan gång !

Ha de gott i solen- äntligen !!!
Hörs sen  ...   L8

Kommentarer:

1 marie:

skriven

Jag gillar dina papilotter eller vad det heter, det använde min mamma när jag var liten men det var andra värdlskriget snarare på 70 talet men det håller på att komma igen, snart ser vi hela kvidinge med spolar i håret



Ha så kul på Öland



Kram Marie

Kommentera här: