0

Tina Nilsson fyller år idag...


och jag glömde ringa och gratta min kära syster...
Förlåt och stort GRATTIS i överskott systra mi!

Vilken härlig lördag jag haft!
Ingen väckarklocka, frukost med delar av familjen,
lämna Lucas till fotbollsmatchsamlingen och sedan
körde Christer, Kalle och jag till stugan för att städa...

KK himself med dammsugaren
Rent och snyggt blev det i den gamla stugan.

gräset nyklippt
Jag måste säga att det är ju hur kul som helst att träffa Kalle
som jag inte sett på sådär tjugo år. Känns ibland som det var förra veckan
när vi alla pratar på. Att en människa kan vara sej så lik och ändå så total förändrad!
Skithäftigt och Peter, de e så kul att ha dej nere i Skåne!

Klockan 14.45 körde vi hemåt inom McD i Ängelholm, sedan vidare till Klippan
hämtade upp Fanny "dubble peace" Johansson, som kommit med tåget
från Nyköping och ska bo hos oss en vecka nu. Jättekul!
Lucas förlorade sin match med 10-2 mot Ängelholm, som var ett bättre lag.

Duschade i omgångar sedan tillsammans med Åsa gick vi hem till
Roland och Camlla för en reunion-fest.

Bilder från festen kommer senare.
God natt  L8

Kommentera här: