0

Cougar town

Måste säga att jag tycker att "Cougar town" är rätt kul.
Christer ringde hem, tyckte inte det var roligt denna gången heller,
men (på gott och ont)  jag känner igen mej i flera saker.
En del pinsamma, andra bara roliga...
Är trots allt oxå en kvinna på 40 (eller 30-10, ..38,39,3010!)

I kväll känns det som 40+, två kvällar i rad med det nya
combatpasset gör gott för träningsvärken.
Hyfsat öm i lår, rumpa och egentligen hela bålen!
Det är skönt när man byter pass för förra passet hade kroppen lärt sej,
och hur man än tar i så får man inte träningsvärk efter några gånger.

Den bästa värken är träningsvärken - för den vet man går över!

hm, det här måste vara innan passet !


en söt liten dotter som modellar för sej själv

och då kom jag såklart att tänka på annat modellande:

en ännu mindre dotter, min favvo av alla model-bilder på Dana


deras första bild tillsammans, helt underbar den med
tycker jag, men jag är förstås mamma...

Hoppas vi får en lika fantastisk dag i morgon, som vi har haft idag!

Sov gott  (tänker ligga på andra hållet i natt...)  Kram  L8

Kommentera här: