1

Kallt i huset

Nu börjar jag längta efter våren bara för att slippa frysa inomhus.
Jag har eldat i vår kamin sedan kl. 04 i morse,
men det är fortfarande kallt i huset.
Dessutom har jag tömt vårt vedförråd !
Får fjäska för "den lille rare farajävlen", som han kallar sej själv,
och hämta mer ved i morgon.

Höll combaten som vanligt, det var inte fullt men rätt många deltagare.
Flera nya och dessutom en del nya låtar, då blir det förvirrat,
hålla reda på koregrafin samtidigt som man ska vara övertydlig mot vissa
så de inte skadar sej eller någon annan...


Nike-byxor minst tio år gamla och linne från Rbk


så här svettig är jag i håret efter passet...

När jag duschat och kört hem, var det dags för den vanliga ritualen,
grönt te,2 knäcke med kaviar, vitlöksklyftor och till sist marinerad ingefära.
Detta trycktes in till CSI (idag var jag inte vaken till slutet...).

Christer vann över Poppe i badminton i kväll.

Kvällsrunda med hunden och sen i säng.

Sov gott, natti  L8

Kommentarer:

1 Christer:

skriven

Med en frösen raggsock!

Kommentera här: