0

Meditation

Så har jag fått lära mej en del hur meditation går till.
Jättehäftigt!
Jag blev både positivt och negativt överraskad.
Det positiva var att jag hade lätt att "följa med", jag såg tydligt
framför mej de olika sakerna, och kunde koppla bort
allt (nästan) annat omkring mej. Tekla skällde till en gång
så jag höll på att ramla av stolen!!
Det negativa var att min sk vägledare, kom jag fram till var
min käre farfar, så jag kände att då är det inte konstigt
om det inte blir så mycket gjort "från andra sidan".
Vi var väldigt lika på många sätt och jag har tillbringat mycket tid
med farmor och farfar, och jag verkligen älskade dem.
Men om jag ska vara ärlig så var de inte överenergiska någon av dem,
så han tycker säkert att jag får klara mej själv, tills det verkligen gäller,
eller så "arbetar" han med småsaker som jag inte kan uppfatta.
Det var lärorikt i sig, men suck.

Försökte få tag i lunchsällskap sedan, nja jag ville träffa Inger
men hon försöker nog spela svår...
Fick tag i henne till slut och vi fick bestämt lunchdatum!

Köpte hundmat både torrfoder och köttfärsfoder,
slog till på ett strypkoppel oxå, får se om det "fungerar".

Det blev verkligen en snabbrunda till Ängelholm,
för nu håller jag på att lägga upp ett beställt
träningsprogram - jättekul!


blåbärs-/breakfastmuffins

Tänkte baka muffins till barnens eftermiddagsfika.
Blir de bra, kan jag lägga ut receptet.

HDSL  L8

Kommentera här: