1

nu är det sol!

Jag tror jag gick ner ett halvt kilo mellan kl.09.00 och 09.30,
gör lätt det när jag ta bort oönskad hårväxt...
Har varit hos EwaOdd för att plocka ögonbryn och vaxa
bort resten i ansiktet. Sa till Ewa när jag beställde tid
att jag och min 15-årige son tävlar om vem som har
mest mustasch för tillfället!
Men det finns inte mycket att be för när man har en "silverrygg" till far.
Mina barn kommer att få det värre, de har både morfar och
farfar som är väldigt håriga!

osminkad och ja, jag grät en skvätt oxå...(nä, men det ser så ut!)

Köpte ett läckert armband, som Sophies mormor (tror jag det var)
har gjort, och som de säljer hos "Beauty Concept Ewa Odd"

måste vara makarmé, eller nåt sånt

Efter det körde jag in till Helsingborg för att köpa en kalender,
för den jag har köpt för i år är inte lika bra som de jag haft de senaste 8-10 åren.
Saknar månadsöversikt, sedan förstår jag inte varför det bara finns
klockslag mellan 8 och 18 ??? Kalendern som jag hade innan säljs inte längre.
Men jag hittade en ok årsöversikt istället, plus lite annat smått och gott!


Inom väla på hemvägen, fick äntligen tag på Magnesium, har varit utan
i flera dagar så det hade bara varit  timmar kvar till jag fått kramper
i musklerna igen om jag inte fått i mej kapslarna.
Köpte lite annat oxå till någon som fyller år snart.

Måste passa på att "plockfixa" nu, för jag vet att snart startar raketmotorn,
och då är det bara att köra på...

Ha en fortsatt trevlig dag !     L8

Kommentarer:

1 Ann Ahl:

skriven

En Mack arme är det masoor av bensinstationsförståndare ?:-)

Heter det kanske Makrame´?



Ordfetischisten

Kommentera här: