1

Rallylydnad

I eftermiddags var jag på banken för att övertyga dem,
att  vilja låna ut pengar till mitt gym - det är inte det lättaste!
Men jag tror jag sålde in vad jag kunde i dag så jag var rätt nöjd
när jag lämnade banken ändå(det var alldeles för många jag!)

krokus i rabatten

Christer och jag åt vårrullar till kvällsmat,
och gick igenom budgeten- grymt spännande!
Barnen var på träning,och gjorde sedan hamburgare åt sej.

Tekla och jag drog iväg på Rallyträning

var där i tid så vi gick en bit vid ån

Tekla hittade den här varelsen i skogen

fladdermus- stendöd

genomgång av banan

sen var det vår tur

det gick ok, inte bra- inte dåligt.
Det verkar som hon tycker att det är roligt, jag tycker det lagom.
Instruktörerna sa att de kan bli rätt så trötta efter en runda,
men jag är övertygad om att det gäller normala hundar -
inte Tekla!
Fast som det ser ut just nu verkar även hon rätt så normal...

Hörde någon som berätta att hunden blev trött och anfådd efter tio minuters lek,
-undrar hur mycket den hunden får springa lös och rasta sej annars?
(den hunden var inte mycket mindre än Tekla).

I alla fall så är vi lagom trötta och mosiga nu - dags att lägga sej 

Vi ses i skuggan...
Kram L8

Kommentarer:

1 Eva J:

skriven

En hund som blir trött efter 10 minuter!! Det låter inte bra, Tezzie orkar mycket längre och hon är ju ändå 10 år. Stackars vovve.//Eva

Kommentera här: