0

Energi


Ännu en dag med fantastiskt väder !
-3grader, sol, blå himmel och vindstilla,
någon sa att det troligtvis skulle hålla i sej till nästa fredag !
Gärna för mej !

Hittade en bild som jag tog för ett år sedan på Hallandsåsen,
när vi var där och vandra på sportlovet med mitt gamla jobb.
Visst e den fin,rätt nöjd själv.


Hallansåsen/Våxtorp v.8-09

En bild till fast från stranden vid Vejbystrand,
på Tekla, hon va inte stor då.





Tekla ca 9 veckor gammal

Jag har överlämnat träningsprogramet nu, känns bra och rätt,
framför allt jättekul!

Jag har så mycket energi och glädje idag, det riktigt spritter i kroppen,
kommer att ta tag i massor som legat för länge,
och snart börjar lukta illa...
Hoppas det känns att jag skvätter ut energi på den som läser detta !!
Tack för att ni gör det, läser alltså!

Ha en underbar dag, och njut av solen !

Kram  L8




Kommentera här: