0

vanlig måndags kväll

Större delen av eftermiddagen har jag tränat combat, det nya passet.

Lucas och Marko har varit här och lekt.
Christer ringde någonstans ifrån norra Sverige,
sol och några minus grader där uppe oxå!
Han hade dessutom lycktas fått tag på hyrbil,vilket han hade glömt förboka.

Jag körde tjejerna till innebandyn i Åstorp.


Rosanna,Emmy och Dana

Träffade Jill,Lindis och Anki på badet, de höll på att sätta ihop någon
"Kvidingeklassiker", detaljer lär väl komma senare. Jag är med såklart!

Körde sex låtar från det nya combatpasset och de andra fyra från det gamla passet.


Nikebyxor, pumalinne och torrt hår !

Efter passet:

svettig och blött hår!

Direkt hem till barnen efter duschen, som var ensamma hemma.
Vitlök,ingefära,grönt te ch två knäckemackor, till CSI.

Så, sista rundan med Tekla och sen i bingen!

Tror jag ska ligga på tvären i sängen, nu när jag ligger själv i den !
Go natt  L8

Kommentera här: