1

Hundägare-ett släkte för sej...

Jädrans vilken träningsvärk jag har !!!
Insida lår och rumpa är värst!!
Finns bara en sak att göra= röra sej mer.

Jag och Tekla följde med Lucas (som vanligt) till skolan
i morse, men sedan gick jag på gatorna hem istället för Tomarp.
Alltså, hundägare ! Fy med hundskit det ligger överallt,
det är så äckligt! Jag plockar inte upp efter Tekla,
när hon bajast ute i skogen (på stigen, tar jag bort det) eller på en åker,
annars alltid .Ibland får jag dåligt samvete att jag inte plockar på åkern,
men gödsel som gödsel... eller inte?
Jag förstår bara inte hur man kan lämna hög efter hög.

Ännu en sak är att där inte är någon tunna på
"andra sidan" järnvägen, typ Prästamarken eller kyrkan.
Kommer att ringa kommunen om det idag!


Längtar hit..

Efter det körde jag direkt till Klippan och badhuset.
Simmade 1000m på 26 min, de e  väl en ok tid för mej.
Blev erbjuden vik ca 100%, men tackade nej.
Ska satsa på gymet här i Kvidinge, behöver timmarna här.

men jag blev glad...

Hörs senare  HDSL  L8

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Hejsan L8

Går in på din blogg var dag nu. Jag och L-M pratade om gymet idag och vi kom på några idéer. Du får höra dem när vi ses. Kram M

Kommentera här: