0

Sushi

Körde in till stan så att min käre make fick bjuda mej på middag.
Vi åt sushi på Ichiban som Ingelapingela rekomenderade.
Gott och ok priser(tycker ändå att våra egna är lite godare,
fast det är lite jobb). På vägen tillbaka till C-M, körde vi inom
så Christer kunde köpa Pandamus...(mat till pinnarna).
När jag sen körde iväg och skulle ta Pandamus med mej för att mata
hemma -fick jag inte det! Han litar inte på att jag kan mata pinnar!!!

Åkte för att veckohandla på MAXI, köpte 6 st märgben till Tekla
(hon fick ett av dem nu-uppskattades).
Åsa var hos mej i em, kul när vi hinner sitta och prata.
Rasmus S var hos Lucas, och vi fikade lite biskvier.

Däremot hann jag inte träna in ny jamlåt, hinner det med senare...

lata Dana framför tvn...

Iväg till nästa ställe.  Ha en skön fredagskväll!
Kram  L8

Kommentera här: