0

Fredagen

Jobbade alltså på simhallen igårfram till kl.12.30,
planen var att direkt efteråt sola och simma.
Inger.J skulle in och titta på "MusicalHighlights"inne på "Sågen",
och hon övertala mej(det var nog inte jättesvårt) att
följa med. Jag hoppade alltså över min träning...
Jag ångrar inte en sekund att jag följde med,
Himmel så duktiga de var alla !


bilderna kanske inte blev de bästa.
Killarna sjöng fantastiskt bra, ja tjejerna oxå såklart,
men det är inte lika vanligt att killar i en ålderna vågar stå ut från mängden
för dansa och sjunga på scen!
Djupt impad av alla, Gordon och Louise har förvandlat gymnasie-elever
till proffs-musikalartister!!

Efteråt hade jag lite bråttom...
Direkt till Riseberga för att städa på mammas grav, inte helt nöjd med blomvalet.

jaja, bättre än innan i alla fall

Hem snabbt och duscha i en hast, sen kom  Åsa och hämtade mej .
Körde in till Hbg och gick på Puma-ouleten. Tre stora kassar fyllda med
bollar,skor och träningskläder. Halva summan av vad jag trodde det skulle bli - igen!

Sen körde vi hem till Åsa, som fick göra sej i ordning innan vi tog taxi till Harry´s.
Åt gott, drack gott och dansa!  Kul kväll som vanligt!

Somnade gott när jag väl var hemma.

L8


Kommentera här: