0

Måndagsträningen

Precis efter jag inte hunnit med vad jag skulle,
så körde Dana och jag till Åstorp och Björnekulla.
Hade u-samtal med den nya läraren.
Jag har alltid varit lugn, när jag gått på Danas u-samtal
hon får enbart beröm. Men inte denna gången,
lite för mycket prat under lektionerna nu för tiden.
Men på alla läxförhör och prov har hon nästan alla rätt på alla!
Tror hon kommer klara sej bra i livet,
hon oxå(precis som hennes bröder)!

Hem och fick iväg Lucas som skulle på fotbollsmatch i Hjärnarp.
Christer kom hem från jobbet och hade nog fått en del utmaningar där,
men det är precis vad han behöver!

Åt våfflor till kvällsmat innan jag körde till Klippan för att hålla BodyCombat.
Bytade om och sen körde jag hem igen - inte en chans att jag kör combat
utan sportbh! Hmm, jag som var i tid så jag skulle hinna sola innan!
Höll passet  och det kändes bra!

svettig som vanligt!

Ner och sola efteråt i stället. Duscha och körde hem.

Lucas hade höll nollan under matchen - snyggt jobbat- en glass för det!!

Dana (hon har tränat fotboll i kväll)och jag åt våfflor innan hon la sej och jag skrev/blogga.
Christer och Poppe spelade badminton - har inte fått resultatet än.

Nu tar vi (Tekla och jag) sista rundan för dagen och sen i säng!

Tack och gonatt för en inte så "färdig" dag

Sov gott  L8

Kommentera här: