1

nöjd med dagen

Så nöjd med min dag!
12 massager, en långrunda med Tekla
och sen jag fick själv springa/jogga i Prästamarken,
och efteråt situpsen på bollen.
Under tiden Lucas var på pianolektion
fick jag handlat hem det nödvändigaste till köket.
Direkt till mom, rulla alla nytvättade handdukar innan 1:a
massagekunden kom!

Lucas och Dana följde med sina kusiner tiil Laserdome i helsingborg,
de hade haft superkul-såklart. De uppskattade kvällsmat på McD, 
oxå väldigt! Rasmus och Christer körde till Vejby för fotbollsmatch.
Tyvärr förlorde(orättvists) våra killar med 3-1.

Beställde räksallad innan jag körde hem,
skönt att slippa tänka på matlagning ibland!
Hemma igen så orkade jag inte ta tag i någonting
så jag satte mej med Dana vid tvn en stund.

När killarna kommit hem tog Christer och jag och pratade
om våra nya jobb en stund - har vi inte hunnit innan, så det var trevligt!

Tekla har fått sin runda och jag är trött!


Tack för allt idag och gonatt!!     L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Hur går det papperna mamma Mu?

Kommentera här: