1

SCHEMA v.21

MÅN: Combat 19.15-20.15 Badhuset i Klippan
TORS: Skumbox 19.00-20.00 mom
FRE: Får vi se. Det är ju 200-årsjubileum och
vi kommer att bjuda på kaffe och gott på eftermiddagen,
JÄTTEVÄLKOMNA!'
OM jag känner att det blir lite tid över i veckan tränar jag in
Afrikanska passet och då tar vi det på fredags em/kvällen.


Fick lära mej ett gammalt ordspråk idag som jag faktiskt aldrig hört förr,
men som jag känner att jag försökt gå efter ändå!
"Den ungen som inte lärt sig veta hut när den är tre år, lär det sig aldrig"
Tål att tänkas på...

Har precis bokat två semsterdagar på Kolmården till Lucas och mej.
Han hade ju alla rätt på rättstavningen i fredags igen och HELT UTAN
min hjälp,  jag har alltså inte ens förhört honom!
Fatta vad lycklig han var i fredags efter skolan!

Rasmus var strålande lycklig i lördags när han kom efter prakour-träningen,
han har verkligen hittat rätt "sport" för sej själv nu.

Dana har gått hem från skolan idag, och funderar på att cykla
vissa dagar i fortsättningen. Det är bra när de kommer på det själv.

Ska kolla in de nya dörrarna på mom, tillsammans med pappa nu,
så de är på plats till fredag.

Ha en skön kväll och om ni vill träna så ses vi i Klippan.
L8

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Det där ordspråket stämmer nog rätt bra. Det gäller att ta tag i problemen i tid.

Jag kommer och tränar på torsdag. Ska bli såååå kul!!!!!

Hoppas du och Lucas får det bra på Kolmården, ska ni bo på vildmarkshotellet? Jag tror att Ica hade någon rabatt så ni inte missar den. Jag vill också till Kolmården, men vi väntar nog i ett par år så att Mia-Maria också har glädje av det. På måndag åker vi till Vimmerby på tjejsemester och till sommaren blir det 5 dagar i Danmark med hela semestergänget. Ska bli roligt.

Ha det bra och vi ses på torsdag!!!!!

Kram M

Kommentera här: