0

Espressohouse

Började jobba kl. 07.30 i Ängelholm.
Många trappor blev det idag, några extra
att gå till på morgonen och några extra för jag gick fel...
Dessutom körde jag matrundan och då blev det ännu fler trappor!
Men de e ju så bra rumpträning...
Slutade kl.14 och då var det inte jättekallt längre!


Innan jag slutade fick jag ett sms från gulliga Henrik, där han skrev att
han fick en roll i "Chicago", när den ska spelas i Stockholm.
Jättestort Grattis Henke!
Och så synd, för min del att jag fick ännu en anledning att åka till Sthlm igen!!

Körde ner till stan och parkerade bilen. Gick till bokhandeln och köpte bl.a kvittoblock.
Snabbt bort till Espressohouse där jag hade en date med dessa två glada tjejer!

Mina arbetskamrater från förra jobbet, Sandra och Anna.

Vanilla latte och grova scones (som vanligt när jag är där!)
Jättekul att se tjejerna och höra allt som hänt på jobbet sen jag slutade,
kan säga att det var en del !
De skulle till "Friskis och svettis" (tänk på uttalet...)sedan och jag gick och
handlade lite på Åhlens,visar vad senare.
Körde hem till Kvidinge, lastade in dammsugare och annat i bilen sedan
körde jag bort  Lucas till fotbollsträningen tillsammans med
jätteväskan med nytvättade matchkläder.
Därefter körde jag och dammsugade gruppträningssalen på gymmet.
När det var klart körde jag hem och bytade om till träningskläder.
En liten nätt skara på fem var med på passet,
sen och andra sidan så jobbade de på bra!

Hemma igen hade Dana och Christer gjort lax med mozzarella och färsk basilika.
Rasmus som hade tränat fotboll var vrålhungrig precis som jag , kanongott!
Satte oss att titta på Criminal minds efter jag nattat "Lulle".
Lucas och jag tummade på att om han hade alla rätt i morgon på
rättstavningen så på måndag när vi får resultatet så ska jag direkt boka in oss
på Kolmården (hur man nu gör det?,men sånt löser sej).

Tekla har fått sin runda och jag behöver mer sömn än annat nu,
så: God natt och så ses vi i skuggan...  Mamma Mu

Kommentera här: