4

600

Knepig dag för mej, för allt jag tänkt göra har
inte blivit gjort med en del annat.

Det blev en del svamp ändå att torka!
Fixat en del med tvätten, kivat med min man, dammsugit och masserat

snart så är det tävlingsdags!

Jodå, där är en hel del muskler!
Dessutom har jag fått hjälp av gulliga Jenny med sånt som jag låter
vänta med in i det sista... Tack snälla Du!

"Missade" en tid, alltså jag var på plats men trodde massagekunden
kom 55 min försent, men det var bara 10 minuter!
Så kan det gå när man skriver slarvigt i kalendern!

Dana och Christer är i Åstorp för F15 spelar innebandymatch, Lucas
pratar högt med Linus, Rasmus håller sej undan...

Dags att köra till Klippan för Combat, ska bli så jädra skönt att svettas ordentligt!

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Vilka muskler Lotta. Bra jobbat!

2 Eva J:

skriven

Där ligger vi i lä med våra muskler Lotta, vilket otroligt jobb det måste ligga bakom !

Kram Eva

3 nettan:

skriven

snyggt!dit hän vill man komma,fast kanske inte i den dimensionen mycke ork och energi måste ligga bakom vilket fantastiskt arbete.Ha de gött Hubba Bubba

4 nettan:

skriven

Så mycket gott det kan bli av all den svampen.Hoppas det ska smaka!!Ha de gött!!

Kommentera här: